13/6 Söndag


Samma situation som igår, Oscar är iväg och jobbar och jag och Emil är kvar här med farmor och farfar! Fast vi åker snart och hälsar på Emils gammelfarmor Lupita som också bor här i stan. Det är bäst att jag klär på Emil ordentligt annars kommer hon klaga på att han alldeles säkert håller på att frysa ihjäl.. Hur går det där ordspråket, man kan inte lära en gammal hund att sitta..

Oscar kommer tillbaka runt klockan ett men då måste han fortsätta jobba! Ska se till att vi får en myskväll i alla fall för imorgon åker han till Morelia och jobbar och på tisdag åker han vidare till Guadalajara för ett jobb där.. Vi har ju sagt att vi ska åka med honom när han jobbar så i andra städer men det får bli när han ska vara där mer än en dag annars blir det jobbigt för Emil att vara så mycket i bilen.

Vi får se hur det går med myskvällen dock, vi skulle se på film igår fast jag somnade efter 10 minuter ungefär, jag börjar misstänka att jag kanske har järnbrist för jag är såå trött jämt. Jag får börja ta mina vegetarianpiller igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0