1/7 juli!!


Nu har väl sommaren kommit till Sverige? Det finns ju inget deppigare än att börja juli med regn.. så jag hoppas att det var fint väder i hela Sverige idag!

Emil har precis åkt iväg med farmor, gammelfarmor och gammelfaster på en liten tur till ett köpcenter här i närheten så jag är helt ensam ett litet tag. Det finns så mycket som behöver göras; diska, plocka upp, tvätta och mycket mer.. Men det ska jag ta tag i snart, det finns mycket att göra på datorn också, just nu tittar jag på priser på biljetter Sverige-Mexico i jul.. Det ser inget bra ut tyvärr.. Men jag ger inte upp än!

Oscar kommer snart hem och äter, känns som att jag inte har sett honom på evigheter. I förrgår jobbade han tills klockan tolv på natten och nästa morgon gick han upp klockan fem och åkte iväg till Morelia och var borta tills klcokan nio på natten.. Stackarn, och stackars mig :(

Glad sommar på er!

Kommentarer
Postat av: pappa

Ja Oscar sliter hårt, han jobbar ju mer än jag..Emil på köpcenter med farmor, gammelfarmor och gammelfaster, blev han överöst med presenter så han knappt fick rum i vagnen?

2010-07-03 @ 06:22:41
Postat av: pappa

Vädret är förresten jättefint, så sommaren är verkligen här! Hoppas nu inte att allt fint väder tar slut, så det bara är dåligt väder kvar till mitten av augusti...

2010-07-03 @ 06:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0