10/6 Torsdag


Veckan går så snabbt, jag kan inte tro att det redan är torsdag! Imorgon börjar fotbolls VM,det ska bli såå kul. Såklart så kommer jag att heja på Mexico eftersom att det ju tyvärr inte  ens går att heja på Sverige! Mexicos chanser är kanske inte så stora.. men, men jag får väl hålla på något stiligt lag som Spanien eller Italien sen :) När jag var yngre var min dröm att bli massör för det Italienska landslaget! Vilket lag kommer ni heja på nu när Sverige inte är med?

Igår var vi hemmifrån hela dagen, vi han med att vara på tre restauranger och ett fik.. Först lunchade vi som sagt med en affärskontakt till Oscar. Vi åt på Moshi Moshi som brukade vara ett av mina favoriställen för Sushi men nu har de tagit bort min favorit!! Jag hatar när sånt händer.. I alla fall så skulle vi efter lunchen gå till ett fik med internet för att Oscar skulle kunna jobba därifrån. Men i restaurangen bredvid så hittade vi tre kompisar till Oscar och då blev vi kvar där ett tag innan vi gick till fiket och efter fiket så åkte vi till en annan restaurang där Oscar skulle träffa ännu en affärskontak..

Idag vill jag bara stanna hemma!

Kommentarer
Postat av: Hanna

jag har väl inget val än o heja på tyskland.. även om jag inte tror att de hellr kommer vinna

2010-06-11 @ 09:17:19
URL: http://hannils.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0