14/6 Måndag och två månader kvar som "singel"


Idag är det två månader kvar tills bröllopet! Jag fick svar från vår handläggare på skatteverket idag och det verkar som att Oscar INTE behöver komma tidigar eller kanske bara några dagar tidigare. Jätteskönt att slippa ändra hans biljett faktiskt!

Imorse åkte Oscar till Morelia och Guadalajara och kommer inte att vara tillbaka förrens på onsdags kväll.. Lite trist men samtidigt bra att han har jobb, det har ju varit lite ont om projekt den senaste tiden men nu så har han många på gång.

Idag ska Emil, svärmor och jag iväg till Perisur som är ett stort shoppingcenter. Jag ska försöka hitta ett par skor till bröllopet för det börjar bli brådis med det nu! Emil har sovit dåligt i natt, vet inte riktigt varför men jag misstänker att ännu en tand är på väg ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0