15/6 Tisdag


Godmorgon!

Eller godmorgon för mig i alla fall, i Sverige får man ju snart säga godnatt! Här är klockan elva, jag och Emil har varit uppe sen klockan halv nio och sett på fotboll! Portugal mot Elfenbenskusten var faktiskt kul att se fast det inte blev några mål, jag hejade på Svennis Elfenbenskusten, mest för att jag börjar bli så trött på att Mexicanerna klankar ner på honom.. Ok han gjorde inget bra jobb här i Mexico men det var ju mycket på grund av att spelarna ville ha en annan (mexicansk) tränare så halva den mexicanska fotbollsvävrlden var ju emot honom från början. Mexico måste sluta skylla sina problem på andra..

I alla fall nog om fotboll nu. Emil sov så bra i natt och vaknade bara klockan 4:30 och sen inte förrens 8:30 men det kan ju bero på att han sov bredvid mig i sängen.. Inatt ska han få ligga i sin säng så får vi se om det går lika bra då!

Idag så vill svärmor ta med oss till en stor park, men vi kanske stannar här. Vi var ju på stan hela dagen igår så det skulle vara skönt att bara vara hemma en dag.


Ännu en farmorsfrisyr, det är oklart vad Emil tycker om den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0