16/6 Onsdag, idag kommer Oscar hem


Ja eller jag hoppas att han kommer hem i alla fall! Man vet aldrig med de där Mexicanerna, de är inte så bra på att hålla tider!

Idag bestämde sig Emil för att vakna klockan 7:30 vilket ju är ganska OK med tanke på att han somnade klockan 22 ungefär. Han vaknade som vanligt vid 5 och blev ammad, detta trots att han fick extra mjölk innan han somnade.

Idag ska jag till shoppingcentret Perisur igen och bli sminkad hos Bobbi Brown, det ska bli riktigt spännande faktiskt, jag har aldrig blivit sminkad av ett proffs förut!

Oj, jag märkte precis att det regnar ute!! Det är typ fjärde gången som det regnar på morgonen sen jag flyttade hit för fyra år sedan.. Det är regnsäsong nu men det regnar alltid bara på eftermiddagarna. Känns ju nästan som att jag är hemma i Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0