17/6 Torsdag


Idag spelar Mexico mot Frankrike! Jag hejar ju på Mexico förståss men ser hur det kan bli liiiite svårt för dem att vinna över Frankrike, fast man vet ju alldrig!! 20:30 svensk tid spelar de (om jag räknar rätt) här blir det vid 13:30 lagom till lunchen, Oscar har lovat att vi ska se hela matchen tillsammans (att han inte ska jobba) för att han inte kom hem igår :) Det ska bli kul!

Emil står nu och gör pruttljud på min rygg, det är en av hans favorit aktiviteter. Han gör pruttljud mot bollar,  mammas arm, mammas lår, mammas rygg och på sig själv, det var så det började när han var ca 4 månader och låg på mage, då började han göra pruttljuden mot sin arm! Nu pratar vi ibland genom att trumpeta med läparna, jag börjar säga prrprrbrpruhh och hans svarar prrrrrrrrrrr och så håller vi på så, jag ska försöka fånga det på video nån gång men han blir alltid så distraherad av kameran.

I alla fall, idag har vi inget särskilt på schemat, bara att pussa mycket på pappa :)


Här gör vi pruttljud, eller Emil har precis gjort sitt så det är bara jag som ser knäpp ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0