18/6 FREDAG


Jag kommer ihåg en tid då fredagar var magiska, skolan/jobbet var slut för veckan och det var bara party som gällde (fast i många perioder av mitt studentliv var ju varje dag en dag värd att fira..). Nu så betyder fredag att vi kanske ser på en film innan vi går och lägger oss.. Annars ser dagen ungefär likadan ut som alla andra. Gud vad tråkigt det låter! Vissa fredagar/helger så möter vi visserligen upp kompisar för att äta ihop på någon restaurang (Emil brukar få hänga med) men vildare än så brukar det inte bli!

Idag så jobbar Oscar tills klockan åtta och sen så ska vi nog se på en film! Kanske kan vi till och med gå på bio om vi kan få farmor att vara barnvakt! Det skulle ju bli extra lyxigt. Vi bor nästintill hos mina svärföräldrar så Emil känner sig trygg hos sin farmor.

Vi får se vad mer dagen bjuder på!


Snart vaknar den här sötnosen!


Kommentarer
Postat av: gun

Hoppas att ngn gång även kan känna trygghet hos sin mormor

2010-06-18 @ 20:12:31
Postat av: gun

Men så himla fin han är jag längtar och längtar

2010-06-18 @ 20:13:55
Postat av: carolina

åh gud vilken liten goding!!:D

2010-06-18 @ 23:06:48
URL: http://acarolinas.blogg.se/
Postat av: Hanna

sööööööööt!!!! :D

2010-06-21 @ 09:14:17
URL: http://hannils.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0