19/6 Lördag, jaha så var Victoria gift då..


Jag bryr mig faktiskt inte.. Har inte ens försökt se på bröllopet, jag visste faktiskt inte ens när det var. Jag loggade precis in på facebook och såg att alla hade kommenterat om hur fint bröllopet var. Jag är faktiskt lite nyfiken på klänningen dock så jag ska se om jag kan se lite bilder på Aftonbladet.

Igår var vi på stan hela dagen med svärmor, det var meningen att hon skulle passa Emil medans jag såg på Sex and the City men det fanns ingen visning som passade. Synd! Jag får väl tvinga med Oscar ikväll istället!

Idag ska vi på en grillfest hos en kompis till Oscar, vi ska vara uppe på hans tak (det finns ju inte så mycket trädgård här i stan). Det ska bli jättekul faktiskt, vi ska köpa med lite vitt vin! Nu kan jag ju äntligen dricka lite när jag känner för det för nu får Emil nästan bara formula :)

Nu har jag sett klänningen (lite av den) och jag är INTE imponerad.. Tråkig tycker jag. Men hon har väl inte så mycket val har jag förstått, hon får ju inte riskera att se lite sexig ut..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0