23/6 Det blir inget Acapulco!


Igår när vi var på väg till San Juan så var vi tvugna att vända om för att jag hade glömt nycklarna (vi hade bara kört 5 minuter), jag sprang upp och hämtade dem medans svärmor och Emil stannade i bilen, när jag kom ner igen så startade den inte! Oscar kom ner och pillade lite (han läste mest i manualen) men inget hjälpte, den var stendöd! Så vi fick ringa en bärgare som kom och hämtade den och tog den till verkstan'..

Så nu blir det inget Acapulco för vi måste åka till San Juan i helgen för att se efter katterna! Lika bra det för jag känner mig inte redo för beach 2010!!

Idag är jag och Emil bara hemma och han har diaré stackaren, fast han mår bra i övrigt och leker som vanligt!Fyra blöjbyten har det dock blivit och nu blir det ett femte, klockan är endast halv ett!


Vi ses snart ändå, kära Acapulco!

Kommentarer
Postat av: Stine - mamma till prins Wiggo

låter som en otursdag :(

bor ni utomlands eller är ni bara på semester?

halkade in på ett bananskal nu kände jag :D



Kram

2010-06-24 @ 13:05:12
URL: http://pokerfrugan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0