27/6 Söndag


Nu är vi tillbaka i stan! Jag, Emil, svärmor, gammelfarmor och gammeltanten (kompis till gammelfarmor) har varit i San Juan några dagar. I torsdags när vi åkte så tog det 4 (!!) timmar att ta oss ut ur stan och sen ytterligare en timme till San Juan.. Usch jag hatar att vara fast i trafiken, särskilt när det är med Emil för han blir ju otålig ganska snart om han inte somnar. Jädrans trafik!!

Idag ska vi se Mexico-Argentina!! För en vecka sen hade jag sagt att det är meningslöst att hoppas på att vinna men det här VM:et har varit konstigt och upp och ner så jag har inte gett upp än!

Just nu tittar jag på Tyskland som kickar Englands rumpa :)

Idag börjar jag min superdiet förresten, tänkte försöka se lite bättre ut i bröllopsklänningen (provade den igår) om det hinns med!

Idag ska jag försöka komma ikapp med bröllopsplaneringen!

Förresten så har Oscar och jag tagit ett intressant beslut om våran lilla familjs framtid, spännande!

Kommentarer
Postat av: Anna

Har man sagt A får man säga B. Det är elakt att avsluta sådär... hehe :) Vad för intressanta saker?

2010-06-27 @ 19:09:24
Postat av: Abbe

vad är det för beslut ni tagit`?

2010-06-28 @ 11:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0