29/6 Tisdag


Vi har som sagt tagit ett stort beslut angående våran framtid.. VI FLYTTAR TILLBAKA TILL SVERIGE!

Eller ja med 95% säkerhet i alla fall. Om lite mer än ett år går flyttlasset för innan dess så ska vi hinna spara ihop lite pengar som vi kan leva på de första månaderna. Vi ska försöka söka jobb innan vi flyttar men sådant är ju alltid lättare att göra på plats! Planen är att jag (och antagligen Emil) kommer att åka till Sverige i slutet av juni/början av juli nästa år och att vi då kommer att bo med mina föräldrar medans jag fixar lägenhet och förhoppningsvis jobb innan Oscar kommer i augusti/september (jag kanske ska fråga min föräldrar innan jag skriver det här..)

Så vart ska vi bo då? Ja det är inte riktigt bestämt än.. Där det finns jobb! Men antagligen blir det gamla kära Göteborg :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

wiiiiihoooO! :D

2010-06-30 @ 18:35:38
URL: http://hannils.blogg.se/
Postat av: Anna

hehe Hanny fick skvallra innan jag läste det! Guai guai guai!

2010-06-30 @ 21:16:01
Postat av: andrea

jaaaaaaaaaaaaa!!! jag kommer också tillbaka nästa augusti!! :D

2010-07-05 @ 20:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0