30/6 Onsdag, Emils 9 månadersdag!


Idag fyller min lille plutt 9 månader :) Nu har jag haft honom här hos mig lika länge som jag bar på honom i magen! Tänk vad en liten plutt kan växa på så lite tid!

Titta bara på skillnaden i mått och vikt:

Nyfödd 3860 gram tung och 51 cm lång

Nio månader gammal 9100 gram tung och 72 cm lång (minst, det mätte vi för 1 1/2 månad sedan)

Det mest imponerande är ju egentligen allt han har lärt sig, som nyfödd kunde han ju knappt öppna ögonen eller kontorllera sina rörelser, nu kan han krypa, stå, klappa händerna, busa och göra en massa ljud :)

men bilder säger ju mer än 1000 ord sägs det ju:


Kommentarer
Postat av: gun

Ja visst har det hänt mycket och jag längtar vrkligen efter att träffa er nu fast du har väl inte växt lika mycket. Kram från mamma

2010-06-30 @ 21:57:39
Postat av: Janna - Travelling Baby

Jag hoppas snarare att jag krympt lite!

2010-07-01 @ 20:13:02
URL: http://travellingbaby.blogg.se/
Postat av: Anka

Grattis söta Emil :)

2010-07-02 @ 19:42:35
URL: http://blomsteranka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0