Än så länge går det bra..


Oscar åkte för 1 1/2 timme sedan (han är nog påväg genom stan nu) och än så länge har det gått bra att vara ensamstående mamma :)

Vi tog en promenad i vagnen för att Emil skulle somna, men det funkade inte så han fick frukost först. Efter frukostgröten så försökte jag få honom att dricka lite mjölk från nappflaskan.. det gick sådär.. 30 ml drack han efter mycket trugande, sen somnade han. Men det går i alla fall frammåt med nappflaskan för en månad sedan totalvägrade han den men nu så kan han ibland faktiskt dricka nästan ett helt mål..

Nu sover han i alla fall och jag har mycket som jag borde göra men.. jag kommer nog sitta här framför datorn ett tag.. om jag känner mig själv rätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0