Blir så arg när saker inte fungerar!


Jag skulle föra över lite bilder om jag precis har tagit men så funkar det inte med att sätta in minneskortet i datorn! Sladden vet jag inte var den är, den är borta i flyttröran. Gahh jag blir galen, ska försöka med svärmors dator kanske..? Jag hade tagit så fina bilder på Emil i gungan och med sin nya boll! Det får bli senare när jag lyckats klura ut hur jag ska fixa detta!

Men egentligen borde jag inte vara arg på min fina dator, den fyller 5 år i augusti och har överlevt en juice attack och två fall!

Kommentarer
Postat av: ♥ ♥ ♥ BAMBI - nybliven 2-barnsmamma!! ♥ ♥ ♥

Sv: Ja, egentligen är väl en cupcake en muffin med glasyr (frosting) och lite dekorationer. :)

2010-06-08 @ 14:07:23
URL: http://bambi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0