Det här sitter jag och leker med:





Det är hur folk ska sitta på bröllopet som jag försöker reda ut.. Det är pilligt men kul! Jag fick inspiration av Monica i vänner som gjorde något liknande. Fast jag började med att bara rita upp det men det blev så jobbigt att hålla på och sudda och skriva tillbaka namn hela tiden, här är det bara att flytta på häftstiften! Jättepraktiskt!

Alla har fått en plats nu men jag är inte riktigt nöjd än.. Funderar på att kanske ha ett barnbord. Från vilken ålder funkar det att barnen sitter själva egentligen? 

Snart ska jag börja med placeringskorten också, det ska bli kul. jag vet redan exakt hur jag ska göra dem men det är en hemlighet fram tills den 14:e augusti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0