Fredag 4/6 Godmorgon!


Godmorgon, Emil och jag har just sått upp! Jag vaknade vid 8 av att Emil berättade att han var hungrig genom att ta tag i matkällan :D Duktig pojke! Nu kryper han runt på golvet och var annan minut så måste jag springa och plocka upp honom för han har siktet inställt på kattmaten!

Idag ska jag försöka hitta ett par skor till bröllopet, de ska vara marinblå och ha en rejäl klack annars sjunker de ju bara ner i gräset. Med rejäl menar jag bred/tjock och inte hög, den får gärna vara mellanhög, här i Mexico är de dock kära i skyhöga klackar.. det klarar jag inte av! Får se om man kan hitta några normalhöga klackar, i Svenska mått mätt alltså!

Imorgon ska jag till sömmerskan för att prova klänningen, det blir spännande!


Ett foto från igår när jag provade vad Emil tycker om att ha skor på sig, det tyckte han inte om han blev arg på skorna och gormade åt dem medans han försökte slita av dem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0