Hur får jag på honom blöjan!?


Varje gång jag ska byta blöja på Emil slutar det med att jag blir helt galet frustrerad! Han vägrar ligga still utan vänder på sig och vill krypa iväg hela tiden det kan ta upp till 10 minuter för att få bytt blöjan.. Jag har försökt allt för att få honom att ligga still i 2 sekunder, jag sjunger huvud, axlar, knä och tå och klappa händerna, jag ger honom en leksak, jag gör rolig ljud med munnen, jag låter honom krypa omkring utan blöja ett tag innan jag försöker igen, jag försöker ta på honom blöjan stående/krypande.. Ja allt detta gör jag men han vägrar ligga still ändå, finns det någon som har ett supertips om hur man kan göra? Just nu önskar jag att jag kunde pausa Emil i några sekunder!


Busfrö!

Kommentarer
Postat av: Hanna

men lillelillelillelille gubben vad han växer! jag hinner ju inte med!!! ser ut som om håret är lite rödaktigt/blont på vissa bilder!



du skulle ju skratta ihjäl dig om du hade sett mina gullegull-utbrott när jag tittar på emilbilder!:D

2010-06-16 @ 11:41:29
URL: http://hannils.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0