I mataffären


Lite senare idag så måste vi nog iväg till affären och göra veckans inköp. Det ska bli mycket frukt och grönt för vi måste verkligen börja äta bättre. Jag är lite lat i och med att jag ammar och äter det jag vill vilket inte alltid är så nyttigt.. Men jag går ju ändå sakta ner i vikt så därför har jag tilllåtigt mig själv att frossa lite. Men nu så börjar jag ju dra ner på amningen så det kommer ju inte att funka så mycket längre.

Emil älskar i alla fall att handla, särskilt nu när han kan sitta själv i kundvagnen :)



Kommentarer
Postat av: Edvinsmamma - snart tvåbarnsmamma ♥

Han är så söt!

Gillar hans söta frisyr :)



Visst är det konstigt hur man kan glömma hur mycket magen är i vägen på slutet...men denna gång är jag mycket större än med Edvin också, o man är mer i farten när man ska roa o ta hand om en vild 3-åring samtidigt ;)



Kram

2010-06-13 @ 16:22:28
URL: http://www.edvinsmamma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0