Nu saknar jag min pepparkaka!


Oscar har bara varit borta i två dagar men jag saknar honom som om det hade varit två veckor! Han är i en annan stad och jobbar och kommer förhoppningsvis tillbaka imorgon kväll. Vi är annars ganska vana vid att vara isär, vi har ju haft distansförhållande ett antal gånger, den längsta tiden vi spenderat isär är tre och en halv månad.. Det var inte kul, men tyvärr nödvändigt på grund av mina studier!

Saknaden minskar ju inte av att han är urdålig på att prata i telefon, han avskyr det så vi pratar typ i tre minuter kanske tre gånger om dagen.


När vi hade varit isär i tre och en halv månad hösten 2007 så friade Oscar när han kom och hälsade på över julen :) Nu räknar jag dock inte med någon present, men en puss kanske!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0