Oui!


Jag har bestämt mig för att lära mig Franska! Jag har alltid sagt att när jag har lärt mig spanska bra så är det dags för nästa språk. Jag har såklart mycket kvar att lära med spanskan också men jag känner mig bekväm med den nu, sen så kommer jag ju fortsätta att lära mig hela livet.

Frågan är HUR jag ska lära mig.. Jag kanske kan ta kurser här på det statliga universitetet UNAM fast det ska visst vara ganska svårt att få en plats där. Min svärfar har en franskakurs på cd som jag ska börja med, sen så får det bli genom musik och online-material som tidningar osv. Det ska bli kul!! Jag ser verkligen fram emot det! Det skulle vara kul att gå en språkkurs i frankrike också, man lär sig ju bäst där språket talas!

Emil får hjälpa mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0