Piffar till ögonbrynen

Jag har rött hår och mina ögonbryn och ögonfransar är typ blonda/gula och syns nästan inte alls mot huden. Jag har färgat ögonbrynen typ halva mitt liv tror jag, eller i alla fall sen jag var runt 16. Nuförtiden är det något som jag gör lika lätt som att måla dem med penna. Om jag färgar dem så slipper jag ju det steget i sminkningen varje dag.

Så här gick det till när jag färgade dem igår!


På första fotot har jag nästan ingen färg kvar och jag har inte plockat dem på år och dar! På nästa foto har jag slängt på lite svart/brun ögonbrynsfärg från depend som fick sitta på i ca 15 min.


På bild nummer tre har jag färgade men oplockade och på bild fyra så är det färdig färgat och plockat, ögonen helt vattninga för att jag alltid nyser så mycket när jag plockar ögonbrynen :)

Jag tycker att man ser stor skillnad, vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: andrea

ser ingen skillanad mellan 3 och 4....men helt klart mellan 1 och 3/4...

2010-06-01 @ 21:56:08
Postat av: Hanna

hahahah jag såg bara de två översta fotona o trodde att foto nr 2 var det färdiga resultatet...hahah liiite för välmarkerade för min smak!



men visst ser man skillnad!



jag har börjat fylla i mina ögonbryn! tycker att de är naturligt fina så varför ska man inte framhäva dom då! har nästan helt slutat att noppa dom! noppar bara i mitten så man inte får frida kahlo ögonbrynet, haha!

2010-06-02 @ 22:53:46
URL: http://hannils.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0