Robin Hood


Vi kom precis hem ifrån bion där vi såg den nya Robin Hood filmen med Russell Crowe i huvudrollen. Jag var lite skeptiskt till filmen eftersom jag gillar Robin Hood - Prince of thieves med Kevin Costner så mycket. Men jag måste säga att jag är positivt överraskad. Det är inte alls samma historia utan den känns verkligare och inte lika sago romantiskt som den andra. Den får fyra starka stjärnor av mig.

Men så till den viktigaste frågan: vem är hetast i tajts, Costner eller Crowe?





Själv röstar jag nog på Costner för Crowe känns lite väl gubbig i den här filmen, annat var det i Gladiator..

Kommentarer
Postat av: Åsa

Åh, den vill jag också se! Jag röstar på Crowe!

2010-06-07 @ 14:00:43
URL: http://asonet.blogg.se/
Postat av: Anna

Håller med janna :)

2010-06-09 @ 21:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0