Foton på Emil

Vi har en ram med kort på Emil.. och det kortet har vi fått av en kompis, vi är verkligen jättedåliga på att framkalla! Annars så tror jag nog att Emil är en av världens mest fotograferade lille unge, datorn är full med foton på honom. Jag har till och med fått köpa ett externt minne för att få plats med alla Emilfoton! De som känner mig vet att jag alltid har gillat att fotografera, innan digitalkamerans tid så tog jag slut på minst dubbelt så många rullar som mina kompisar när vi var på semester. Jag antar att det är något jag ärvt av min pappa som har 15 000 diabilder.

Men i alla fall tillbaka till ämnet, vi har som sagt inga foton på Emil uppsatta så de senaste dagarna har jag kollat igenom fotona för att hitta några extra fina att framkalla. Dessa tog jag när vi var i Acapulco i december när Emil var 2 1/2 månad gammal! Jag älskar minerna han gör :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0