I maj för 5 år sedan..


.. gav jag mig iväg på en spännande resa med två av mina bästa vänner. Vi backpackade i Portugal och Spanien i tre veckor och hade verkligen jättekul!

Det bästa med backpacking är ju att man kan göra det på en minimal budget och att man aldrig riktigt vet hur nästa dag kommer att bli.. Det kan vara bra att boka boende innan man åker det har hänt några gånger att vi har fått betala ganska mycket pengar för att vi inte visste att det skulle vara ett event i staden (amsterdam, paris det är en annan historia).




Första bilden är vi i Alhambra i Granada, jag har säkert en hel rulle därifrån (detta var innan jag hade digitalkamera) det är så vackert!

På andra bilden (överst till höger) är vi Cádiz som ligger i södra Spanien, det är en jättefin stad som ligger på en udde, den brukade vara en av Europas viktigaste hamnar.

På tredje kortet är vi i Salamanca på vår favorit tapas bar El Corrillo (jag och Hanna på pluggade där hösten 2004)

Fjärde kortet har jag för mig är från Granada det också, vi bad en kille ta ett kort på oss men han blev så nervös att han tog ett direkt så vi han inte posa nåt som ni ser! Älskar det fotot!

Kommentarer
Postat av: Hanna

alltså. jag tror jag hade större tuttar på den tiden. Eller kanske mer push i bh:n. Jag vill ha tillbaka min gamla tuttar



Och jag håller med dig, sista bilden är en av mina favoritbilder!! :)

2010-06-02 @ 22:50:43
URL: http://hannils.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0