Mitt ofrivilliga utvik på facebook


Som mamma är man ibland blind för allt förutom sitt barn. Ett exempel på det är när jag var så ivrig att lägga upp en bild på Emils tänder på facebook att jag inte såg att jag visade tutten på fotot. Jag lade upp fotot på fredag och sen åkte vi bort över helgen och hade inte tillgång till internet, gissa om jag fick en chock när jag kom tillbaka på måndagen och en kompis upplyste mig om mitt ofrivilliga utvik.. jag vet fortfarande inte hur många som la märke till tutten i högra hörnet och jag tänker inte fråga heller!


Har du råkat vika ut dig på nätet någon gång? (fast det är säkert bara jag som gör något så klumpigt haha)




Redigerad version av utviket, tänderna syns inte ens!


Kommentarer
Postat av: Familjen Korb ♡ Blivande tvåbarnsmamma

Visst är det något man kan önska att man hade?

Tycker den var toppen! :D

2010-05-11 @ 20:11:53
URL: http://salkert.se
Postat av: Travelling baby

Javisst verkar den toppen :)

2010-05-11 @ 23:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0