Snart är det dags för bröllop!


Så här långt har jag kommit med planeringen:

* Klänningen är på väg att skapas av en kräddare som jag hittade i San Juan. Veronica heter hon och hon ska göra en klänning efter en skiss som jag gav henne. Spännande!

* Lokalen blir föräldrarnas trädgård eller möjligtsvis byns samlingsplats där vi bland annat firar midsommar

* Tält kanske vi får låna (det kommer vi spara ca 10 000 kr på i så fall)

* Musik har vi ingen än! För dans blir det nog inget live men under ceremonin så vill vi ju ha någon som sjunger.. Mamma jobbar på det!

* Mat är fixat, mamma och pappa betalar för catering som en bekan till dem står för men vi har fortfarande inte riktigt bestämt oss för menyn men det blir i alla fall grillbuffe :D


Nyförlovad med ringen runt halsen 2007



Kommentarer
Postat av: clara

åh va härligt att få planerat sitt bröllop, lyllos dig!!

2010-05-23 @ 22:05:09
URL: http://cklaris.blogg.se/
Postat av: Hanna

NU har jag upptäckt bloggen på riktigt!! ooh vad roligt att läsa!



och oj vad dåligt uppdaterad jag är!?!? en skräddare som ska sy alltså! niicebajs! antar att det är nååågot billigare att låta sy upp i mexico? hur ser skissen ut? lägg upp den på bloggen? hehe, eller är det att avslöja för mycket?!

2010-05-25 @ 10:21:26
URL: http://hannils.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0