Uppe i ottan

Stackars lille Emil håller på att få sin fjärde tand och han har såå ont. Han vaknade vid halv fyra på morgonen vilket är lite tidigt men ganska normalt. Jag gav honom mat och han somnade igen, det var dock lite svårare än vanligt att få honom att somna. En timme senare så vaknar han gråtandes igen och vi försökte lura ut vad det var för fel.... Oscar sög ut lite snor, jag gav honom mera mat, vi bytte blöja men inget hjälpte. Tillslut så fick jag syn på den nya tanden som höll på att dyka upp, jag letade upp hans tandsalva men den hjälpte knapt något alls. Vi satte oss och lekte ett tag och tillslut så satte jag honom i barnvagnen och vi gick ut på en liten minipromenad. Det funkade, nu sover han i vagnen och klockan är sex på morgonen så jag såg ingen mening med att gå och lägga mig igen..


Kommentarer
Postat av: Hanna

sög ut snor????????????



JANNA JAG ÄTER FRUKOST SAMTIDIGT SOM JAG LÄSER DIN BLOGG FÖR I HELSIKE.

iiiiiiiiiiiiiihh aaaaaaaahhh

2010-05-25 @ 10:37:44
URL: http://hannils.blogg.se/
Postat av: Janna-Travelling Baby

Det här är ingen frukostvänlig blogg ;)

2010-05-25 @ 18:18:58
URL: http://travellingbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0