Plask i poolen :)

Emil sover middag nu men så fort han vaknar så ska vi gå ner till poolen och plaska lite :) Poolen har varit avstängd ett tag efter att ett vattenrör gick sönder i garaget men sen igår så är den igång igen. Det är värsta lyxen att ha tillgång till en pool nu när det är så varmt. Vi brukar vara i den grunda poolen där vattnet når emil till midjan ungeför så det är väl ca 40 cm djupt kan jag tänka mig. Vattnet blir jättevarmt där och Emil kan gå omkring själv och det gillar han!

Fotot är från första gången han badade i poolen när vi precis flyttat in (ca 2 månader sen) då var han inte så övertygad om att det var kul att leka i vatten.. Nu är han jättevan och älskar det, han hade ju badat i pool innan men inte 3 gånger i veckan som det blir nu (minst!). Han hoppar från kanten ner i vattnet (vi tar emot såklart) och doppar huvudet under vattnet och nu försöker jag lära honom att flyta på rygg men han blir stel som en pinne när vi försöker med det!



Emil flydde från den hemska poolen

Kommentarer
Postat av: Doptröja

Vilken mysig blogg :)

2011-05-30 @ 12:17:51
URL: http://doptroja.blogg.se/
Postat av: Gabriel

Tjaa.. Schysst blogg och cool design.. Inspirerande.. Har själv startat en pappablogg om livet som ensamstående pappa till mina grabbar.. Leon och Mio.. Bröderna Brothers.. Kram Gabriel..

2011-06-02 @ 13:10:10
URL: http://gabrielgavric.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0